Przykłady zastosowań ISOF-WORKFLOW
Funkcjonalność zawarta w ISOF-Workflow powoduje, że system doskonale sprawdza się w bankach i firmach przy obsłudze:
- formularzy elektronicznych,
- obiegów korespondencji,
- archiwizacji dokumentów,
- obiegów faktur elektronicznych,
- współdzielenia pracy nad dokumentami (uchwały, zarządzenia).
Formularze w agencjach ubezpieczeniowych
Typowym przykładem wykorzystania systemu w pracy agencji ubezpieczeniowej jest obsługa formularzy do zawierania umów ubezpieczeniowych, zgłoszeń szkód i bieżącej komunikacji z klientami.
więcej...
Formularze w firmach
Formularze mogą być oczywiście wykorzystywane w dowolnej firmie bez względu na profil jej działalności. Służą zarówno do usprawnienia obsługi klienta, jak i w komunikacji wewnętrznej z pracownikami.
więcej...
Elektroniczny obieg skanowanych dokumentów papierowych
ISOF umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej.
więcej...
Obsługa faktur zakupowych
Obsługa dokumentu zakupowego w systemie ISOF-WORKFLOW może odbywać się przy pomocy utworzonego obiegu „Obsługa faktury zakupowej” i wywoływanych z niego funkcji zewnętrznych.
więcej...
Obsługa firm handlowych
Każdego dnia w firmach handlowych realizuje się wiele powtarzalnych procesów: sprzedaży, przygotowania ofert czy obsługi reklamacji.
więcej...
Obsługa urzędów
Wall Street Journal informuje, że w pracy "6 tygodni w roku spędzamy na szukaniu". Znając te fakty łatwo zgodzimy się, że DMS może być sprzymierzeńcem każdego pracownika w celu uczynienia jego pracy bardziej efektywną.
więcej...
Wsparcie w obsłudze ISO
Firmy sięgają po normy ISO w celu poprawienia jakości obsługi klienta czy zwiększenia bezpieczeństwa informacji. ISOF-Workflow wspiera firmy w czasie wdrażania oraz stosowania norm ISO szczególnie z serii 9000.
więcej...
Przykłady zastosowań ISOF-WORKFLOW w bankach
Formularze elektroniczne w bankach
System formularzy może służyć w bankach do obsługi wniosków składanych przez klientów w oddziałach lub placówkach banków zrzeszonych.
więcej...
Formularze na stronach WWW banków
Obsługa formularzy udostępnianych klientom poprzez strony WWW oraz wymiana dokumentów elektronicznych pomiędzy bankiem a klientami korporacyjnymi.
więcej...
Oszczędności na przykładzie obsługi wniosków urlopowych
Porównując obsługę papierowego i elektronicznego wniosku urlopowego można przeprowadzić symulację kosztów obydwu wariantów.
więcej...
Zarządzanie i rozliczanie delegacji
W każdym banku istnieje konieczność delegowania pracowników na różne wyjazdy służbowe. Cały proces może zostać również zautomatyzowany w systemie ISOF-Workflow, począwszy od złożenia wniosku o udzielenie zgody na delegację, a skończywszy na rozliczeniu jej kosztów.
więcej...
Elektroniczne archiwum - obieg skanowanej dokumentacji klienta
W bankach tworzona jest duża ilość dokumentacji papierowej. ISOF-Workflow umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej. Natychmiast po zamieszczeniu dokumentu w DMS jest on dostępny dla wszystkich pracowników, którzy mają uprawnienia.
więcej...
Obsługa faktur elektronicznych
Bank przy prowadzeniu bieżącej działalności operacyjnej w każdym miesiącu otrzymuje od dostawców i kontrahentów dziesiątki faktur. Proces ich weryfikacji, opisu, zatwierdzenia do wypłaty zwykle jest bardzo czasochłonny. Faktury elektroniczne są w ISOF-Workflow kierowane do dedykowanego procesu obsługi.
więcej...
Wsparcie w obsłudze ISO
Banki sięgają po normy ISO w celu poprawienia jakości obsługi klienta czy zwiększenia bezpieczeństwa informacji. ISOF-Workflow wspiera banki w czasie wdrażania oraz stosowania norm ISO szczególnie z serii 9000.
więcej...
Przykłady zastosowań ISOF-WORKFLOW w firmach
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›