Elektroniczne archiwum - obieg skanowanej dokumentacji klienta
Z uwagi na funkcjonujące przepisy regulatorów, w każdym banku tworzona jest duża ilość dokumentacji papierowej. Szczególnie dotyczy to bezpośredniej obsługi klienta. Z kolei oferowana klientom wielowariantowość obsługi obliguje bank do tego aby składane przez klienta dokumenty w jednym z kanałów były szybko dostępne dla pracowników obsługujących inne kanały kontaktu, np. dostępność dokumentacji klienta złożonej w oddziale dostępna dla pracowników call center. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom system ISOF-Workflow umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej. Dzięki temu mamy możliwość wprowadzania nowych dokumentów do systemu wprost ze skanera. Po wybraniu przez użytkownika systemu ISOF-Workflow funkcji wprowadzania nowego dokumentu ze skanera może on nadać nowemu dokumentowi nazwę, dodać komentarz i bezpośrednio zapisać w DMS. Natychmiast po zamieszczeniu dokumentu w DMS jest on dostępny dla wszystkich pracowników, którzy mają uprawnienia do odczytywania dokumentacji klientów. Takie rozwiązanie sprawia, że wielokanałowa obsługa klienta staje się łatwiejsza i bardzie efektywa.
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›