Wykorzystanie ISOF-WORKFLOW w praktyce
Funkcjonalność zawarta w ISOF-WORKFLOW powoduje, że system doskonale sprawdza się w obsłudze:
- formularzy w bankach i firmach,
- obiegów korespondencji,
- archiwizacji dokumentów,
- obiegów faktur elektronicznych,
- obiegów faktur zakupowych.
Formularze w bankach
System formularzy może służyć w bankach do obsługi wniosków składanych przez klientów w oddziałach lub placówkach banków zrzeszonych.
więcej...
Formularze na stronach WWW banków
Obsługa formularzy udostępnianych klientom poprzez strony WWW oraz wymiana dokumentów elektronicznych pomiędzy bankiem a klientami korporacyjnymi.
więcej...
Formularze w agencjach ubezpieczeniowych
Typowym przykładem wykorzystania systemu w pracy agencji ubezpieczeniowej jest obsługa formularzy do zawierania umów ubezpieczeniowych, zgłoszeń szkód i bieżącej komunikacji z klientami.
więcej...
Formularze w firmach – obsługa wniosków urlopowych
Formularze mogą być oczywiście wykorzystywane w dowolnej firmie bez względu na profil jej działalności. Służą zarówno do usprawnienia obsługi klienta, jak i w komunikacji wewnętrznej z pracownikami.
więcej...
Elektroniczny obieg korespondencji papierowej (skanowanej)
ISOF umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej.
więcej...
Obsługa faktur zakupowych
Obsługa dokumentu zakupowego w systemie ISOF-WORKFLOW może odbywać się przy pomocy utworzonego obiegu „Obsługa faktury zakupowej” i wywoływanych z niego funkcji zewnętrznych.
więcej...
Obsługa firm handlowych
Każdego dnia w firmach handlowych realizuje się wiele powtarzalnych procesów: sprzedaży, przygotowania ofert czy obsługi reklamacji.
więcej...
Obsługa urzędów
Wall Street Journal informuje, że w pracy "6 tygodni w roku spędzamy na szukaniu". Znając te fakty łatwo zgodzimy się, że DMS może być sprzymierzeńcem każdego pracownika w celu uczynienia jego pracy bardziej efektywną.
więcej...
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›